Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Fulreklam

Av mattjatgnat - 24 mars 2013 11:06

Vad lustigt, Viktväktarna och diverse andra små vinstintresserade företag har etablerat sig mellan mina rader. Framförallt gillar jag en liten ruta som tycker att man ska klicka på den och läsa om en knasig regel som tydligen ska minska bukomfånget. Det är en lite läskig ruta för varelsen på bilden ska förmodligen likna en människa, men skaparen har lyckats katastrofalt dåligt med det. Det får mig att undra om personen bakom är nöjd med sitt yrkesval? Tycker personen själv att det liknar en människa? Eller tycker personen, likt mig själv, att det snarare påminner om något människolikt, något människolikt framodlat i ett labb? Speciellt bilden där människan tydligen ska ha tappat hela sitt bukomfång. Ser snarare ut som de utfört en revolutionerande transplantation, att de avlägsnat huvudet och satt det på en miniatyr kropp. Allvarligt, undra om människan bakom bildskapandet peakar i sin karriär just nu?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

9/4

Av mattjatgnat - 9 april 2013 21:38

9/4 500g jordgubbar, 2 äpplen, 2 avokado, 1 apelsin 2 sojakorvar, bladsallad med gurka och dressing. 2 glas vin....

8/4

Av mattjatgnat - 9 april 2013 21:36

3 äpplen, 3 kiwi, 1 apelsin, 1 smoothie på 2 avokado, 4 dl provivadryck, 2 dl frysta hallon. 2 sojakorvar, 1 avokado, bladsallad, dressing, 1 glas vin...

7/4

Av mattjatgnat - 7 april 2013 21:50

3 päron, 2 äpplen, 2 kiwi Avokado, sallad, dressing katrinplommon,katrinplommon. Katrinplommon mörk choklad mörk choklad mörk choklad katrinplommon mörk choklad katrinplommon mörk choklad mörk choklad katrinplommon Sojakorv m wokade grönsaker, d...

6/6

Av mattjatgnat - 6 april 2013 22:49

10:00: havregrynsgröt m hallon, 1 äpple och 500 g vindruvor. 1 stort glas provivadryck. 17:00: bladsallad, 1 avokado, tomater 250g, geggdressing samt olivolja, 2 kokta ägg utan vita. 150 g rostade hasselnötter. 1 stort glas provivadryck 22:30: kok...

6/6

Av mattjatgnat - 6 april 2013 22:48

Morgonpromenad m vristvikter 120 min. Lätt crosstr 30 min plus lite styrka...

Ovido - Quiz & Flashcards